♥ ♥WELCOME TO MY BLOG♥ ♥

♥ ^_^ WELCOME TO MY BLOG..TENKIU SI CANTEK & SI HENSEM BCOZ JALAN-JALAN DI BLOG IEZA ^_^ ♥

Tuesday 7 February 2012

'Segmen:Jom Upkan Follower Bersama Deyawanny'

assalamualaikum w.b.t

kawan-kawan sumer,,jom kita join satu segmen lagi untuk up kan follower blog kita smuer..syarat-syarat yang senang tok diikuti dan pantas jew nak siap..hahaha...poyossss!!!







syarat-syaratnya ada 6 taww..jom kita terjah satu-satu okeh..hehehe..:))

1) kena letak banner dalam entry..okeh,,saya dah letak..hehe..

2) apa yang menarik di blog saya, saya pon tak tahu lah nak describe kan macam mana..huhu..tapi ape pon saya suka singgah di blog rakan blogger yang lain sekiranya mereka ada mengunjungi blog saya..kadang-kadang saya juga akan berblogwalking di blog rakan blogger yang laen sambil-sambil kenal antara satu sama lain..hehee...

3) sekarang saya nak tag kat 2 orang..1) najwa ... 2) karbie
sebenarnya nak tag kat orang nih terpulang kat kita sama ada nak tag orang or tak..tiada paksaan taw..hehe...

4) saya dapat taw segmen nih dari blogger Mr E'raz Fadli ....


5) saya dah follow tuan punya segmen..hehe..


6) dah siap sumer boleh hantar komen and link kan kat sini taw..


okehh,,done sumer...tarikh last segmen nih hujung bulan 2..ada masa lagi taw..so,,korang boleh join lagi untuk meningkatkan follower korang..hehehe...

okbai..^_*


4 comments:

Suriada Sulong said...

cantik header :-). done follow u . hit me back.

Karbie said...

tq ieza <3

SuNsHiNe said...

suriada sulong: tenkiu..insyaAllah,,saya terjah sana..:)

SuNsHiNe said...

karbie: most welcome..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...