♥ ♥WELCOME TO MY BLOG♥ ♥

♥ ^_^ WELCOME TO MY BLOG..TENKIU SI CANTEK & SI HENSEM BCOZ JALAN-JALAN DI BLOG IEZA ^_^ ♥

Monday 20 February 2012

" RumahTerbalik FM GiveAway"

assalamualaikum w.b.t


koranggg...dah bape ari saya tak update entry nih..rindu jew rasa..cewahhh..yoyo jew laahh..hehehe....ari nih saya nak join lagi giveaway..lagiponn giveaway nih datangnya dari member saya..hurmm,,best nya jadi blogger nih..sekejap jew dah boleh tambah kawan ramai..saya dengan eca nih kenal dari blog jew....lagi ponn eca yang tolong saya ubahsuai blog saya jadi comey camnih..cewahhhh puji blog sendiri pulak..hahahaa....^_^






ni banner tok join giveaway taww..kalau korang sumer berminat leh cepat terjah sini...



hurmm,,dalam syarat giveaway nih saya kena pilih salah satu entry yang eca dah buat selama dia berblogging and tulis kan kenapa suka entry tuh...kalau saya ofcoz laa saya suka entry yang ini sebabnya entry tuh dibuat khas untuk saya walaupon orang laen pon boleh jaa kalau nak cuba tutorial yang diajar oleh eca dalam entry tuh...


heeee,,mestilah suka kan kalau ada blogger laen buat entry khas tok kita walaupun simple jaa...huhuhu...kembang setaman jap...ehhhh,,tak pasal jew..hehehe...


okey,,siap!!! syarat-syarat nya sumer saya dah ikut..saya dah follow blog eca and fanpage eca sekali...heheehe..


okbai...(",)


p/s: korang sumer doakan saya menang ok...aminnn..hehe...^_^

3 comments:

ecadwinkyasha said...

yang...dah lama antr la ne..nmbr 11 :)

ecadwinkyasha said...

http://mieza221088.blogspot.com/2012/02/rumahterbalik-fm-giveaway.html

anda pemenang bertuah :)

SuNsHiNe said...

yunk..seriously kte menang ga kamoo dear?? wowwww...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...