♥ ♥WELCOME TO MY BLOG♥ ♥

♥ ^_^ WELCOME TO MY BLOG..TENKIU SI CANTEK & SI HENSEM BCOZ JALAN-JALAN DI BLOG IEZA ^_^ ♥

Saturday 11 February 2012

"Segmen Review Blog Kami"

assalamualaikum w.b.t

hello korangg..bape ari dah tak join segmen-segmen nih...ari nih bangun-bangun jew tidow terus kemas-kemas bilik then terus jemur baju yang dah siap rendam dengan downy malam tadi..heheehe..bukan malas tawww nak jemur malam-malam tapi orang dulu-dulu cakap tak elok..cewahhhhh...yelah tuh..bukan nya boleh pakai sangat saya nih...heee..okeh,,stop merapu...

sekarang saya nak join satu segmen nih..bunyi cam best jaa..so laju-laju jew saya update entry nih..hehe..nama segmen nih "jom review blog kami"...



okeyy,,,ni dia banner tok segmen kali nih...kalau korang semua teruja cam saya cepat-cepat klik sini...


syarat-syarat nya memang senang gila wehhh...juz follow owner blog jew..see,,simple saja kan?? so saya dah join..lepas nih turn korang pulak ok..^_^

cepat-cepat taw korang,,segmen nih last due date dia on 14 Feb 2012..ada masa nih better korang cepat-cepat join..lagiponn join segmen nih dapat hadiah taww...mana lah taw kot-kot blog kita nih ada rezeki nak menang keww...hehehee...

okbai..(",)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...