♥ ♥WELCOME TO MY BLOG♥ ♥

♥ ^_^ WELCOME TO MY BLOG..TENKIU SI CANTEK & SI HENSEM BCOZ JALAN-JALAN DI BLOG IEZA ^_^ ♥

Monday 9 January 2012

Koranggg...Sila Jangan Jeless okeh...^_^

assalamualaikum w.b.t


haiii korang sumer....rasa-rasanya korang sumer teruja tak dengan tajuk entry saya kali nih??? heheheee...alaa,,,kalau korang sumer tak teruja tapi korang kena laa buat-buat teruja eaa...(taw-taw) hihihihhi...kalau tak nanti kesian kat saya nih...hukhukhuk...malu sendiri...heeee...(",)


sebenarnya kannnn hari Sabtu lepas merupakan ari yang paling besttttt lah tok minggu lepas....hehehe...sebabnya kann saya akhirnya dapat jugak berjumpa or dating laa senang kata dengan seorang blogger cantek lagi gojess lagi ayu lagi famous lagi jelita lagi anggun...senang kata laaa sumer yang cantik sumer nk bagi kat blogger nih...hehehe....haaaaa...korang sumer mesti tertanya-tanya kan siapakah gerangan yang bertuah itu..hehehee....blogger cantik tuh ialahhh NURUL AIN ABD SALAM a.k.a kak ain yang cantek..hehehe....^_^


ini lah Kak Ain yg sgttt cantek okeh !! =)






nie pulak saya, kak ain & member saya..(muka sgt teruja ok)


haaaaa...mesti korang sumer jeles kann?? heheee...kalau tak jeles tak pelah,,nak wat camna kan..-.-
cetttt,,mula tuh nak merapu saya nih...okeh,,,mesti korang sumer nak taw sangat kan macam mana saya leh dating dengan kakak cantek nih...sebenarnya saya ada beli shawl satin kat kak ain nih...disebabkan rumah kak ain nih dekat jaa dengan rumah member saya,,so saya dengan member bercadang untuk berjumpa terus dengan kak ain....kiranya nanti xpayah laa shawl saya tuh dipos and paling penting sebenarnya saya yang tergedik-gedik nak sangat jumpa kak ain nih...hehehe..then saya tanpa membuang masa yang berharga nih terus sms kak ain ajak jumpa..bila kak ain reply msj jew kata okeh,,saya dengan member terus menuju ke Wangsa Walk kat area Keramat tok berjumpa dengan kak ain...huhuhu..teruja sgt time nih..heee...^_^


bila da jumpa,,salam-salam sumer and kami pon pi duduk minum-minum kat Rotiboy...saya time nih,,mak aihhh punya laa suka...melompat-lompat terkinja-kinja organ dlm badan nih sebab excited sangat dapat jumpa orang cantek...heheheheheee....lepas tuh kami pon borak-borak,,sembang-sembang sambil amek gambar dengan kak ain nih..wowww,,,,kak ain sangat cantik okeh....pastu bila nak balik,,saya dengan member follow laa kak ain pi kat kereta dia sebabnya kami nak tengok stok-stok shawl dengan pashmina yang tinggal...sekali bila dah belek punya belek saya pon dengan berbesar hati telah merembat satu pashmina and kawan saya sampai dua okeh...hehehe...sumernya cantik-cantik,,tu yang membuatkan kami terus amek tanpa perasaan yang berbelah bahagi...cewaahhhhh,,ayat tak boleh blah...hahahahaaa...


nie laa shawl satin saya...cantekkan?? kak ain siap buat tutorial depan saya okeh cara2 nak pkai..jangan jeless taww korang..heeee...:)


kalau korang sumer nak terjah kak ain punya blogshop korang KLIK SINI TAW !!...mesti korang sumer jadi rambang mata jugak cam kami..hehehe...okeylah nak tunjuk gambar-gambar kteowg nih...hehehe...silalah jangan cemburu taww korang sumer...♥ ♥










nih amek dr fb kak ain bru jap..hehe..sory kak ain sygg..

nih pashmina member saya tuh....cantek & terus kena rembat dr stok kak ain..=)

 nih pon dia punya lagi..hoho...nice kan?? =)

yang last nih plak saya punya okeh..& tok pgthuan korang nih kak ain yg pilihkan taw tok saya..wiwiittt...♥ ♥







hehehehe..okeylah skang time tok fokus cari bahan eseimen + edit mengedit plak..hehe..fokusss laa sangat saya nih...kikiki...okbai uolls...=) ♥ ♥









5 comments:

nasha sanza said...

jelesnya...semua cantik2 belaka..

SuNsHiNe said...

nasha: xmo laa jeles2...kamoo pon cantek jgk laa dear..:)

starzieti said...

bestnye dapat jumpe kak ain. jeles jeles ! hee.

SuNsHiNe said...

starzieti: mmg best ponnn...hehehe...jangan jeles taw yunk..nanti turn kamoo plk..:)

Sakina Kushairi said...

kte pn jmpe kak ain last sunday
baek sgt die, lembut, cantek sangat :)

http://hunnybunnysaya.blogspot.com/2012/02/sila-jangan-jealous-sebab-saya-jumpa.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...