♥ ♥WELCOME TO MY BLOG♥ ♥

♥ ^_^ WELCOME TO MY BLOG..TENKIU SI CANTEK & SI HENSEM BCOZ JALAN-JALAN DI BLOG IEZA ^_^ ♥

Saturday 28 January 2012

Yeay,,Saya Dapat Ole2 Dari Pangkor !! tQ Sayang..

assalamualaikum w.b.t & hepi Sunday

okehhhhh...semalam saya tak dapat nak update entry yer...sob sob sob -.-...tapi tak pelahh kan ari Jumaat lepas saya dah gila kuasa update entry berduyun-duyun..hehehe...sebenarnya semalam saya keluar dengan bua ati saya okeh..hehee..tapi bukan BERDUA yer...saya kua berTIGA...ehhh salah,,berEMPAT laa sebabnya tiba-tiba malam tadi kami jumpa lagi sorang kawan lama..punyaa laa busy gilaa mamat tuh sampai dekat setahun lebih okeh saya tak jumpa..hehe,,dia busy mengalahkan PM laa pulak...heeee...

owhh yer,,entry nih saya bukan nak story pasal hang out semalam taw..tapi saya nak bagitaww kat korang yang saya dapat ole-ole dari Pangkor..hehehe...suka sangatttt...sebenarnya cuti CNY arituh bua ati saya and his family pi holiday kat  Pulau Pangkor...disebabkan bua ati saya da pi holiday so saya ponnn dengan bangganya pesan kat dia ole-ole tok saya mesti ada yer...hehe..gedikk ajew budak nih..adoiii...

malam tadi pas bua ati saya anta lik rumah sewa saya, dia terus bagi saya satu beg plastik besar..woowwww..banyak tuh...hahaha...saya pon naek jew rumah then cepat-cepat bukakk  plastik tuh..hahaa..sangat exsited okehh..yelaa dapat ole-ole dari bua ati tersayang..mesti lah suka..tol tak?? hehehe...pastu saya pon snap laa setiap satu ole-ole yang bua ati saya bagi...

♥  Pangkor

 ni baju saya ngan bua ati..saya punya luv merah n dia punya luv biru...heee..♥ ♥

 antara makanan ringan tok my family...♥ ♥

 tshrt i ♥ Pangkor tok adek beradik saya..hehe..=)

 kesemua baju tok family saya..♥ ♥

 antara key chain yg saya dapat..♥ ♥

 ♥ ♥

 nie kerang gantung2..haha...bua ati sibok nak beli..♥ ♥

 antara koleksi..♥ ♥

♥ ♥♥ ♥

hehehe...tenkiu soo much my ♥  sebab belikan banyak sangat ole-ole tok saya and my family..hehe..luv u..=)



 tenkiuu soo much sayangg..i ♥ ♥ u...


ehhhhh,,baru saya perasan pic saya tak dew lah dalam entry nih...ishh ishh ishh mana aci cam nih..hehehe..mesti lahh tuan blog kena tepek pic jugak kan?? hahaaha...nak jugakkkkkkkk...^_^


hehehe..baru adilll..okbai..♥ ♥

2 comments:

Unknown said...

best la...

SuNsHiNe said...

nadzirah sofia: heee..mesti la dear..=) sapa tak suka kan dpt ole2..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...