♥ ♥WELCOME TO MY BLOG♥ ♥

♥ ^_^ WELCOME TO MY BLOG..TENKIU SI CANTEK & SI HENSEM BCOZ JALAN-JALAN DI BLOG IEZA ^_^ ♥

Wednesday 25 January 2012

Saya Ada,,Korang Ada Tak???

assalamualaikum w.b.t


nie pic masa nak balik kampongg cuti CNY rituhh...=)


hello koranggg sumer...ari nih saya nak update entry pasal Chinese New Year yang dah beberapa hari lepas..masa CNY tuh saya cuti selama 4 ari then saya ponn dengan laju nyer balik ke kampung lahh..cewahhh bajet macam duduk jauh ajew..pada hal Bangi ke Melaka bukan jauh sangat ponn..dalam 2 jam pun tak sampai kalau tak jam lahh..hehehe...saya balik kampung Jumaat malam sebabnya nak elak dari jamm and bua ati saya kerja so saya tak boleh lah nak balik awal..nak mintak tolong orang,,mana boleh nak ikut cakap kite..betol tak?? heeee..>_<


okeh stopp melalutt..sekarang saya nak story kat korang pasal CNY tempoh ari...sebenarnya tiap-tiap tahun saya and family mesti akan pergi beraya rumah kawan ayah..dah nama ponn CNY mesti lah rumah orang Cina kan?heee apa lah saya nih..tapi kan tahun nih saya dapat pi 2 rumah ajaa..huhu..sebabnya cuti saya tak lama and saya dah balik ke kolej...tapi tak kisah ponn..janji saya dapat angpoww..hehehe...suka sangat okeh walaupon tak banyak tapi bangga lah sebab nya dah besar-besar pon still dapat angpow lagii..angpoww okeh not penampoww...hahaha...


ini angpow saya..hehe...^_*


kami 3 beradik berposing duluuu sebelum pi beraya..haha..(",)






heheheee...saya suka pi beraya sebabnya angpoww still dapat sebab saya tak bekerja lagii...yeay3...adek-adek saya ponn jeles sebab saya dapat lebih sket dari dorang sumer...hahaha...okeh lahh jumpa di laen entry..okbai...♥ ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...