♥ ♥WELCOME TO MY BLOG♥ ♥

♥ ^_^ WELCOME TO MY BLOG..TENKIU SI CANTEK & SI HENSEM BCOZ JALAN-JALAN DI BLOG IEZA ^_^ ♥

Thursday 26 January 2012

"Exclusive Giveaway by Niena Sofea"

assalamualaikum w.b.t


hello korangggg...adoiii ari nih aje dah 3 entry saya update..sume nyer pasal join GA and join segmen...huhuhu..bila tengah bosan-bosan nih tuh yang jadi semangat nak melayan blog..hahaha...fine,,skang saya nak ajak korang join lagi satu GA yang dibuat oleh cik Niena Sofea...


GA kali nih sikit lebih kurang jugak dengan GA yang sebelum-sebelum nih saya update..tapi,,apa yang membuatkan saya terkinja-kinja nak join GA nih sebabnya hadiah dia fulamakkkkk,,,memang gempaqq habes okehh...dah lah banyak and sumer nyer memang bestt...so saya dengan pantas menjoinkan diri tok GA nih..hehehe...





okey...saya dah tepek banner GA nih...kalau korang sumer tengok betol-betol,,banner nih tulis exclusive giveaway means hadiah yang dipertaruhkan mestilah best giler kan?? kalau korang tengok senarai hadiah dia mesti korang terlompat-lompat jugak and terus lelaju wat satu entry nak join GA nih...hehehe...ayat nak over kauuu...


sekarang saya nak bagitaw terus syarat-syarat GA nih...:


1. Perempuan jew yang layak menyertai...blogger boys tak boleh ea..

2. Pemilihan pemenang GA nih melalui random...

3. Tarikh tutup on 1 Jun 2012,,lama lagi kan?? so sempat yer nak join lagi..

4. Mesti follow blog  Niena Sofea...follow okeh jangan tak follow..

5. Mesti follow @ add @ like semua sponsor (wajib taww)...

6. Letak banner GA dalam entry nih...

7. Tag minimum 2 orang...kalau ramai lagi baguss..

8. Dah settle sumer,,so hantar link entry nih kat sini yer..


see,,,senang ajew kan syarat-syarat dia...so korang pon boleh buat gak...dah dah apa tunggu lagi tuh jom laa joinnn...memang korang akan puas hati punyaa..and doa-doa laaa blog sendiri akan terpilih nanti..aminnnnn....=)

saya nak tag :-

Hajar

dah siapppp...okeh sumer syarat-syarat GA nih saya da ikut...now,,hanya mampu berdoa and tawakal ajew yer..heeee...kalau korang nak taww nape saya excited terlebey nih korang klik senarai hadiah GA nih..mesti korang sumer terujaaa cam saya jugak..hehehe..okbai...♥ ♥



5 comments:

Alya Balqis Studio said...

follow sini...

kindergartenlibrary said...

GOOD LUCK !
:)

SuNsHiNe said...

miss lovers: tq dear..=)

SuNsHiNe said...

nelly: tenkiu syggg..hehe..=)

SuNsHiNe said...

diera tekikushika: hii..tenkiu dear...jap lg saya bw blog awk k.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...