♥ ♥WELCOME TO MY BLOG♥ ♥

♥ ^_^ WELCOME TO MY BLOG..TENKIU SI CANTEK & SI HENSEM BCOZ JALAN-JALAN DI BLOG IEZA ^_^ ♥

Saturday 14 January 2012

Budak Saket Gigi Pi Bejalan Laa..-.-

assalamualaikum w.b.t & gudmunink  uolls...


mula-mula dah letak pic sendiri besar gedabak nih memang xde motiff langsung!!!


haii korang sumer...pagi-pagi Sabtu yang dingin memang syok kan kalau dapat sarapan yg sedap-sedap..nyumnyumnyum....lagi-lagi dapat makan nasi lemak,,,kuih donat, karipap...auwwwwwww....memang sedapnya..sebabnya saya nih memang tengah kelaparann...huhuhu..nak masak aduhhh malasnyaa..baek saya terus masak untuk makan tengahari jew..lagi kenyang....hahahaa..dasar pemalas punya anak dara...anak sapa laa budak nih..adoii aiii...heeeeee....


okey laa,, sebenarnya saja-saja jew nak buat entry pagi-pagi nih..yelaa masih fresh lagi kepala hotak saya nih...sebabnya saya nak gtaw yang semalam saya pi jalan-jalan even saya nih tengah saket gigi...waaaaa....nak nanges jew rasa nyer bilaa sebut saket gigi nihh....punya laa saket gigi saya..gigi saya yg bongsu nih da tumbuh tapi dia nih tumbuh sikit-sikit jaaa...tu yang amat menyeksakan jiwa dan raga saya....bila time nak tumbuh tuh punya laa azab saket dia...sampai bengkak-bengkak gusi saya dikerjakannya...haaaaa....nak makan susah,,nak cakap pon susah,,kalau nak gelak-gelak bersuka riaa lagiiiiii laa sakett...huhuhuhu..sedihnyaaa....






hurmm,,korang nampak tak shawl yang saya pakai tuh?? cantekkk kan?? hahahaa...angkat bakul sendiri plak pepagi nih...heee...sebenarnya shawl tuh laa yg saya beli dari Kak Ain blogger cantekk tuhh...korang terjah laa SINI...tak rugi taw beli,,sebabnya shawl tuh dah laa cantekk,,pastu senang jaa nak pakai..bila korang dah pakai mesti korang akan teruja dengan diri sendiri..hahahaha...^_^


lepas saya da pi jalan-jalan kat area KL,,pastu saya terus bedesupp pi PAVILION sebabnya member saya nak pi usha gula-gula STIKEY (camtu kot ejaan dia) untuk buat doorgift masa majlis resepsi dia bulan 6 nanti...lepas da pi usha-usha, kami pon pi laa jalan-jalan dalam PAVI tuh...pusing-pusing then amek gambar dengan rasa tak segan langsung dalam diri..hahahaa..


 cettt,,bajet candid sangat laa tuh..hahaha...

 nampak tak shawl kami berdua..ni sumer kami beli dari Kak Ain taww...♥ 

yang nih plak member saya yg nk usha gula-gula Stikey tuh..:)


bila dah kelaparan yang teramat sangat,,kami pon bercadang untuk pi makan kat Kampung Baru sebabnya dah alang-alang kami sumer kat area KL better pi tempat yang paling dekat...saya pun dengan lajunya terus sms mr.bua ati saya bgtahu yang kami sumer nak pi makan area situ...kebetulan bua ati saya tuh masih ada kerja dekat area KL..tuh yang saya tidak melepaskan peluang untuk berjumpa..hahaha...


abaikan muka boolat saya nih...-.-

heeee,,,bila dah makan-makan pastu da kenyang so kami pon balik laa dengan hati yang riang gumbira lalalalalalaalaa....♥ ♥


okbai uollss,,,(^_*)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...