♥ ♥WELCOME TO MY BLOG♥ ♥

♥ ^_^ WELCOME TO MY BLOG..TENKIU SI CANTEK & SI HENSEM BCOZ JALAN-JALAN DI BLOG IEZA ^_^ ♥

Wednesday 25 January 2012

"Mega Giveaway By Cik Bunny"

assalamualaikum w.b.t


heloo sayang-sayang sekalian...korang sumer nampak tak tajuk entry saya kali nih...disebabkan saya dah beberapa hari tak update entry,,so bila bukak aje belog terus ternampak yg Cik Bunny nih ada buat GA laa..saya ponnn dengan pantas laa nak join GA nih walaupun saya taww yang saya tak mungkin akan memenangi nyaa...sebabnyaa mesti ramai lagi akan menang kan..lagi ponn saya baru jaa first time join GA dari Cik Bunny nih..gementar laa jugak..hahaha...macam nak jawab exam laa pulakk..tapi apa ponn kalau ditakdirkan saya menang dalam GA nihh,,,alhamdulillah...syukurr...=)







nahhhh,,ni lah banner GA yang saya join tuh..kalau nak join GA nih mesti kena letak banner nih and letakkan sekali link entry GA dari Cik Bunny nih...kalau nak join,,meh klik sini okeh!!!


apa yang membuatkan perasaan saya berkobar-kobar dan usus terkinja-kinja nak join GA nih sebabnya hadiah yang disediakan memang bestttt giler wehhhh...untungnya laa kan sape yang akan dapat nanti...so, nanti sama-sama kita berdoa agar belog masing-masing terpilih..hahahaa...aminnn...insyaAllah...tapi kalau tak dapat pon nak buat macam mana kan..itu nama nya tak dak rezeki...tak pelahh laen kali boleh cuba lagi GA yang Cik Bunny nih sediakan..betoll tak korang?? ^_^


okeylah sekarang nih saya nak letakkan nama-nama sponser yang comey dan baek hati yang dah sponser untuk GA Cik Bunny nih...korang kalau nak join GA nih mesti kena follow and like setiap belog and fanpage sponser-sponser yang baek hati nih...ini jugak salah satu syarat untuk GA nih okey...so,,apa lagi jom laa kita terjah belog-belog diaorang sumer..


1) Cik Bunny :Fanpage / Blog
2) Amir Nawawi : Blog / Fanpage
3) Mira Miraie :Blog
4) Amely Afandi : Blog
5) Shawls Gallery : Blog Fanpage
6) Herba Tihara : Blog
7) Atienabila : Blog
8) Ika : Blog Fanpage
9) Kedai Kaspersky Online (KKO) : Blog / Fanpage
10) Amely Afandi : Blog




okeh,,settle sumer senarai sponser-sponser yang comey + baek hati yang kita kena terjah..hehehe...jangan lupa like and follow okeh korang sumer...


dalam GA nih tak wajib taw kalau nak tag kat kawan-kawan blogger yg laen tapi saya nak tag jugak kat 2 orang blogger..hehehehe...
1) acu sara
2) eca dwinky asha




oklahh,,da siap sumer..harap-harap belog saya pon terpilih salah satu daripada pemenang-pemenang yang bertuah tuh nanti..aminnn...hehehe..okbai..♥ ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...