♥ ♥WELCOME TO MY BLOG♥ ♥

♥ ^_^ WELCOME TO MY BLOG..TENKIU SI CANTEK & SI HENSEM BCOZ JALAN-JALAN DI BLOG IEZA ^_^ ♥

Tuesday 17 January 2012

Hati Makin Menggebu-gebu Okeh!!!!

assalamualaikum w.b.t & selamat petang sayang-sayang sumer...:)


tepek pic sendiri yg besar gedabakk kat mula-mula entry memang tak boleh nak dipisahkan..♥ ♥


koranggggg....nampak tak ari nih saya update entry lagi?? nampak kan kan?? hehehe...kiranya semakin ari saya semakin rajin nak update entry dalam blog buwuk saya nih..huhuhuhuu..."hati semakin menggebu-gebu" wahhhhh,,tajuk entry saya bukan maen hottt lagi kan?? hahahahaa...bukannya apa taww,,bila perangai gedikkk sudah mari maka dengan sendirinya ayat-ayat merapu akan terkeluar okeh..heeee,,,


sebenarnya laa kan,,saya rasa semakin yakin and bersemangat nak melangkah lagi setapak ke hadapan..hehehe..ayat dah macam budak sekolah rendah yang baru belajar mengarang sajak laa pulak...haishh...-.-


hurmmm,,actually yang membuatkan hati saya menggebu-gebu dan dengan pantasnya jari-jemari saya menaip entry baru nih disebabkan saya sangat-sangat dah tak sabar nak memulakan bisnes online saya..benda nie juga termasuklah salah satu daripada azam saya pada tahun nih taww..saya sendiri pun sebenarnya tak tahu kenapa saya tiba-tiba jew berminat nak berbisnes nih sedangkan bisnes-bisnes nih tak termasuk langsung dalam list cita-cita saya and hobi dimasa lapang saya okeh..


bila dipikir-pikir balik, betul kew saya nak join bisnes online nih??? hurmm,,saya rasa macam tak percaya jaa..tapi kan sebelum saya decided nak buat bisnes nih,,saya ada jugak tanya pendapat and pandangan daripada family saya, bua ati saya, and beberapa rakan baik saya..semuanya menyokong niat saya tapi macam-macam lah nasihat and kata-kata semangat yang dorang bagi kat saya..alhamdulillah...=)


bila dah dapat sokongan daripada teman-teman yang rapat dengan saya, saya pun makin bertambah-tambah yakinn untuk mencuba..tak salahkan kalau saya nak mencuba sesuatu yang baru dalam hidup saya..saya berharap sangat-sangat semoga apa yang saya impikan akan menjadi kenyataan and dipermudahkan oleh-Nya..rezeki tu kan datang dari Allah,,apa yang penting saya mesti berusaha untuk dapatkan yang terbaik.


mesti  korang sumer tertanya-tanya kan, saya nih sebenarnya nak buat bisnes online apa,,nak jual produk apa, and bila nak mulanya?? (sambil kelip-kelip mata berharap korang akan tanya camtuh) :D


sebenarnya produk yang saya nak jual nanti mestilah barang tok perempuan kan..heee..saya ingat nak jual shawl yang gojes, pashmina yang cantek-cantek, tudung-tudung syiria & beberapa eksesori yang lain..supplier tok barang-barang pon saya dah dapatkan sikit-sikit and lastly saya berkira-kira nak memulakan bisnes online saya nih after Chinese New Year nanti..harapan saya agar semuanya berjalan dengan lancar seperti yang dirancang..aminnnnnn...korang sumer plesss doakan saya yer...^_^






okeylahhhh,,nanti kalau ada apa-apa penambahan saya akan update lagi okehh.. mmmuuuuaaahhhhhhhhh...salam sayang dari saya..hehe...okbai...♥ ♥













No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...