♥ ♥WELCOME TO MY BLOG♥ ♥

♥ ^_^ WELCOME TO MY BLOG..TENKIU SI CANTEK & SI HENSEM BCOZ JALAN-JALAN DI BLOG IEZA ^_^ ♥

Wednesday 25 January 2012

"SEGMEN:SAYA BLOGGER BAHARU!!"

assalamualaikum w.b.t


koranggggg,,,,ada segmen baru lagi laahhh...baru lagi kew?? sebenarnya tak lahh baru lagi tapi saya yang baru terperasan segmen nih..hehe..tapi tak pew lahh selagi belum tarikh tamat segmen nih bermakna saya still boleh join kan?? hehe..tenkiu yer owner segmen yang comey lotey sebab anjurkan segmen yang bagus untuk blogger baru cam saya nih..kalau nak taw sape owner nya meh laa terjah cini...=)


taraaaaa!!! ni dia banner tok segmen kali nih...





okehhhh..bila dah siap letak banner yang comey lotey nihh,,saya nak tag pulak kat 3 orang blogger yang laenn...korang mesti kena tag tawww,,,,and pastikan member-member yang korang tag tuh tahu yang mereka di tag untuk segmen nih...


saya nak tag :-
1) Puteri Nur Afiqah
2) Qaleshya
3) Cik Pipie




okeylah da settle sumer..hope korang pon join sama-sama segmen nih and memeriahkan lagi segmen nih yerr...heee..^_^ 


okbai...♥ ♥



3 comments:

Unknown said...

hye si comel lotey....lyeen datang sini..lyeen nak bagi cupcake skat kamu..hehee..selamat berkenalan..

SuNsHiNe said...

cik lyeen: yeay3...tenkiu dear...btw,,suka laa join2 segmen cmnih..dpt jmpa ramai ag blogger..:)

*...A!niEy nAdiaH...* (_nedy_) said...

dri segmen yg sama..

~follow blog kamu..

AYUH! ke belog nedy pula.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...