♥ ♥WELCOME TO MY BLOG♥ ♥

♥ ^_^ WELCOME TO MY BLOG..TENKIU SI CANTEK & SI HENSEM BCOZ JALAN-JALAN DI BLOG IEZA ^_^ ♥

Wednesday 11 January 2012

Hari Yg Penuh Debaran -.-

assalamualaikum w.b.t & selamat malam..


haii korang sumer...hari nih kan memang laa hari yang sangat-sangat mendebarkan saya....hurmm,,mesti korang sumer tertanya-tanya kan kenapa pulak saya nak berdebar bagai nih?? takkan laa ada orang datang meminang kot?? hahahahaha...kalau ada orang yang datang meminang saya,, dah lama saya melompat-lompat sambil bertepuk tangan suka ria...heeeee..yela kannn...saya nih perempuan,,mestilah suka kalau ada yang datang merisik...hehehehe...owhhhh,,,saya sungguh gatal yer !!! kalau laa taw si buah ati saya tuh mahu nya muncung dia panjang berjela sampai ke lantai..kikiki....sorry sayang terkutuk kejap...love u by..heee....


hehehe...xde motippppp okeh tunjuk gambar nih....:)>


hurmmm,,sebenarnya hari nih saya ada midterm undang-undang Tanah and presentation undang-undang Jenayah...kedua-duanya membuatkan saya berdebar and stress okeh..saya sangat cuak pagi tadi sebabnya saya tak dapat nak fokus sangat time exam disebabkan terlaluuu lah risau pasal pembentangan petang nya pulak...tapi alhamdulillah semuanya dapat berjalan dengan lancar..saya dapat menjawab midterm pagi tadi walaupun ada jugak jawapan yang saya tak taw tapi saya goreng sajaa asalkan tak tinggal kosong kertas esei tuh..hehehehe..betul tak?? kalau laa saya tinggalkan kosong mestilah rugi sebab dah confirm-confirm takkan ada markah disitu....jadi saya pon goreng saja lahh...yang penting kalau lecturer saya tuh bermurah hati asalkan jawapan saya ada kena mengena mesti dapat markah jugak...betul tak korang?? hahahahaa....senget betolll saya nih...okfine...>_<


okeh,, tutup cerita pasal exam...skang saya nak cerita pasal presentation undang-undang Jenayah pulak petang tadi..so far alhamdulillah semuanya okehh even saya nih memang jenis yang cepat gugup + gementar + cuak kalau kena bercakap depan orang ramai..tangan saya tak usah laa nak cakap,,dah macam letak dalam peti ais yang beku punya..sejukk gilerr wehhhh...hurmmm,,,ntah laa saya nih..sampai sekarang masih lagi belum ada keyakinan yang kuat kalau kena presentation depan orang ramai...padahal saya bukan tak pernah bercakap depan orangg ramai...tapi still jugak takut-takut...padahal saya presentation depan orang,,bukannya depan alien kan?? heeeee... padahal...padahal tak habis dengan padahalnya..hehehe...hurmmm,,,inilah salah satu kelemahan saya yang teramat susah saya nk ubah dari dulu...saya pon tak taw macam mana nak ubah tebiat nih...adoiiii,,,malu sungguh..dah besar panjang pon tapi masih takot-takot bila becakap depan orang..haishhhhhhh....sepaklajulajubarupadanmuka....heheheheee.....


tapi walau apapun saya tetap akan berusaha bersungguh-sungguh untuk cuba berubah and akan lebih berkeyakinan tinggi bila nak bercakap depan orang ramai...chaiyok,,chaiyok,,chaiyok..MIEZA PASTI BOLEH !! heeee....kan dah terover pulak saya nih...kikikiki....


okeybai korang..^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...