♥ ♥WELCOME TO MY BLOG♥ ♥

♥ ^_^ WELCOME TO MY BLOG..TENKIU SI CANTEK & SI HENSEM BCOZ JALAN-JALAN DI BLOG IEZA ^_^ ♥

Wednesday 25 May 2011

Terima Kasih Ya Allah...:))

assalamualaikum w.b.t...


hiiii korang sumer...
da tido kew? malam masih muda lagi okeh...
hehehe...ngek ngok la saya nih...
da pukol 12 lebey pon still cakap awal lagi...
heeeee....ecely saya ngah happy sangat nih...
nak taw tak sebab ape?? huuuuuuu....
result saya da kua fully daa...(~ @__@ ~)


tadi saya check kat student portal then saya pon check la result yang da 
bertangguh selama hampir sebulan x lengkap,,,,akhirnya.......
saya da berjaya jugak tengok result saya....
syukur alhamdulillah...semuanya da selesai...
and result saya pon still maintain even ade turun cket...
tapi takpe...ape yang penting saya da x sedey cam ritu mase result x lengkap ag 
sebab result saya tak la jatuh terok....huhuhu....alhamdulillah...


tapi kan.....saya agak jeles taw tengok result kawan2 saya sem lpas sumer
gempaq2 tahap tak hengat laa...huhu....
so ape yang perlu saya wat tok diz sem....
saya kena lebey struggle dalam study...
kena kurangkan maen2 and enjoy2 nih...
heeeee....baru ley score list dean cam depa suma....
hehehehe....pape pon saya nk wish tahniah la pada kawan2 saya
yang dapat result exam yang hebakkkk2 tuh...
saya pon tumpang happy sekali...:))


okey laaa uollss...
tetibe saya rase cam ngantok la plak after siapkan entry nih...
hahaha...gila sengalss toii saya nih kan...
heeee... k laaaa,,,,
selamat malam sumer....tido jangan lupa baca doa..
basuh kaki...kalo tak basuh nanti mengigau susa la plak..
huhuhu... k daaa.....
assalamualaikum...






comey kan teddy bear nih..hehe....


p/s: tenkiu sebab sudi bace...kalo suke bear nih klik la LIKE yer...:))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...