♥ ♥WELCOME TO MY BLOG♥ ♥

♥ ^_^ WELCOME TO MY BLOG..TENKIU SI CANTEK & SI HENSEM BCOZ JALAN-JALAN DI BLOG IEZA ^_^ ♥

Wednesday 4 May 2011

"CONTEST : Leen & Kyerull || Janggut vs Muncung"

assalamualaikum w.b.t...


korang!!!! ni ade lagi contest...
jom2 kite kasi gegar contest nie be4 tarikh xpired...
hehehe...last join contest ni 5/5/2011..
ade mase lagi kan?? hehehe...
so ape lagi?? jom laaa....
korang TEKAN SINI TAW!!!!


OKEH....saya lupa plak nk letakk banner contest laa...
hehehe...wajib taw letak banner nih kalo maw join...
weeee.....p___ p





okeh done...banner da siap letak...
sekarang saya maw cari pic saya yg muncung-muncung...
heheheehe...hope ade laa pic yg muncung-muncung yer...
kalo tak rugi laa saya..heee.....


                               satu....








                               dua....








                               tiga....










hahahaha...akhirnya jumpa jugak pic muncung nih...
hadoiiii..siyesly buwuk meh pic nih...
hahahaha....tak pelaa...janji ade....


okeh-okeh....nak bagi pantun laa pada KHAIRUL and CIK LEEN..
hahaha....bajet cam teror jaa....hiiii...


~dua tiga kucing berlari,
  mari lah korang join contest ini,
  yang berjanggut dan yang bermuncung mai sini,
  wahai en.khairul dengan cik leen bagi la saya menang kali ni..~


hahahahaahaa....oke la tuh..janji pantun kan..
hehehe...
owh yer...lupa plak saya....
kalo korang nk join contest nih, korang jangan lupa
follow CIK LEEN taw...ni salah satu syarat contest...
huuuu...k laa...selamat mencuba...=)


p/s: tenkiu sebab sudi baca....da bace jom join yer..($___$)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...