♥ ♥WELCOME TO MY BLOG♥ ♥

♥ ^_^ WELCOME TO MY BLOG..TENKIU SI CANTEK & SI HENSEM BCOZ JALAN-JALAN DI BLOG IEZA ^_^ ♥

Monday 2 May 2011

alhamdulillah...doakan yer...@__@

assalamualaikum w.b.t.....
uollss sumer wat pa tuh??
da mam lom? huuuu...
saya tak makan pon lagi..tak da selera laaaa...
huuu...saket kepala tahap petala kelapan lorh...=(


ecely dari petang tadi saya da saket kepala...
gila berdenyut-denyut laaa....
saya pon tido la kejap...pas solat maghrib saya
makan ubat then tido semula...
huhuhu...ni pon baru ja wake up....
alhamdulillah....da kurang cket saket...
tapi still pening-pening lagi laa...
hurm entah laa...saya pon tak taw saya saket ape...
hope tak da saket pape laa...
setakat migrain jelaa.....
sebab saya terlalu kerap saket kepala.....
hurm...sob..sob..=(




kawan-kawan yg saya sayang...acecece...
heeee...doakan saya yer...
takot laaa...dah ramai suruh pi check tapi saya takot...
waaaa....rambut sekali gugur men belambak-lambak lagi...
huhuhu...kalo kumpul da bley wat ape dah...
hahahaa....


oke lah uollss....saya nga tengok cita madu tiga nih..
hehehehe....nanti jumpa lagi yer...
k daaaaa...
assalamualaikum...


comey kan bear nih?? hehehe....


p/s: tenkiu sebab sudi bace...doakan sya yer kawan2...(^_______*)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...