♥ ♥WELCOME TO MY BLOG♥ ♥

♥ ^_^ WELCOME TO MY BLOG..TENKIU SI CANTEK & SI HENSEM BCOZ JALAN-JALAN DI BLOG IEZA ^_^ ♥

Monday 12 December 2011

saya kembali lagi!!!! yeay3x....=)

assalamualaikum w.b.t


hiii sayang-sayang sekalian.....
lamanyer saya x hupdate di belog buwuk saya nih...
waaaaaaaaaa.....
da berabad lamanyer kot saya x hupdate entry.....
dah bersawang-sawang dah.....
fuhhhh-fuhhhh.....nk bersih kan habuk2 jap...
hehehehehee.....=)


ecely saya bukannya bz mengalahkan perdana menteri awww..
saya salu jew bukak belog2 febret saya..
baca entry2 yg dowg post...
tp masalahnya ialah SAYA SENDIRI YANG MALAS NK HUPDATE....
hahahahaahhaa.....
saya x dak mood laaa....even saya ade macam2 cerita nk share dalam belog usang saya nih...
hihihihihihi......


tapiiiiiii kannnnnn......arini saya terlebih rajin plak awwww nk hupdate..
sbb nyerr saya nk share ngan sayang-sayang saya di belog nih...
gambar-gambar yg saya dah kumpul setakat nih...
huahauahuahaua...itu pon nk gtaw kat orang kan..
hadoiiii apelah saya nih...
tapi ade saya kisah kew??? aiman tak kisah kan??
huhuhuhuhu.....


okey laaa....selamat menonton sampai terkeluar muntah hijau yer...
hehehehehehee....♥ ♥ 














































hahahahahahahahahaha......banyak kan??? hehe....mesti korang sumer bosan tengok..tapi saya x heran ponn...heeee....:D
ni sumer pic satu ari saya pi bejalan wif adek2 saya + mr.bua ati saya....kehkehekeh....
pasni saya nk hupdate entry sal saya pi Cameron Highland plak....kikikiki.....


p/s: tenkiu singgah di belog buwuk saya nih...hehe...♥ 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...