♥ ♥WELCOME TO MY BLOG♥ ♥

♥ ^_^ WELCOME TO MY BLOG..TENKIU SI CANTEK & SI HENSEM BCOZ JALAN-JALAN DI BLOG IEZA ^_^ ♥

Saturday, 31 December 2011

Goodbye 2011 & Welcome 2012

assalamualaikum w.b.t


31.12.2011.....arini merupakan hari terakhir bagi tahun 2011....hurmm macam xpercaya jaa kan?? rasa macam baru jew semalam dengar bunyi bunga api meletop-letop sebab baru masuk tahun 2011..tapi rupa-rupanya masa sudah pantas meninggalkan kita semua..hukhukhuk...pejam celik pejam celik akhirnya kita dah akhir thun rupanya...sekejap sangat masa berlalu pergi...>__<


kenangan?? hurmmm,,,itu semua tak usah nak diceritakan...memang terlalu banyak kenangan pahit manis sepanjang tahun 2011 nih...semuanya membuatkan diri saya menjadi lebih dewasa dan berfikiran lebih matang...ehhhh,,,nak kata diri tuh dah besar sangat laa...hahahaha....


tapi kannn,,,,bila nak difikir-fikir semula,,rasa macam mimpi jew bila esok pagi celik-celik jaa mata nih rupanya saya da berada ditahun baru iaitu tahun 2012...aduhaiiii...apesall laa agak skema nyer ayat kan?? haha...abaikan jelaa...yang penting kat sini saya nk sampaikan yang saya nih macam x percaya jew esok da tahun baru...tolong tampar pipi saya cket..nk pastikan yang saya nih x bermimpi disiang hari..ehh salah laa,,bermimpi dimalam hari sebab hari dah malam...hehehee...


banyak kenangan dan memori yg terindah sepanjang tahun 2011...kalau nak diceritakan memang x cukup satu malam...yelaa kan,,setiap orang kan mestilah ade kenangan manis pahit masam masin yang x boleh nak dilupakan...macam tuh jugak saya...hurmm,,kalau macam tuh saya nk kongsi balik kenangan-kenangan saya sepanjang tahun nih dengan korang sumer...


nih sumer antara kenangan-kenangan yg bestt dalam hidup saya sepanjang 2011..^__^




_________________________
____________________
______________
_____
_






 bulan Januari 2011...♥ ♥

 bulan Februari 2011...♥ ♥

 bulan Januari 2011...♥ ♥

bulan Februari 2011...♥ ♥

 bulan Februari 2011...♥ ♥

 bulan Februari 2011...♥ ♥

 bulan Mei 2011...♥ ♥

 bulan Mei 2011...♥ ♥

 bulan Jun 2011...♥ ♥

  bulan Jun 2011...♥ ♥

 bulan Mei 2011...♥ ♥

 bulan Mei 2011...♥ ♥

 bulan Mei 2011...♥ ♥

 bulan Mei 2011...♥ ♥

 bulan Mei 2011...♥ ♥

 bulan Januari 2011...♥ ♥

 bulan Ogos 2011...♥ ♥

 bulan Ogos 2011...♥ ♥

  bulan Julai 2011...♥ ♥

  bulan Julai 2011...♥ ♥

  bulan Julai 2011...♥ ♥

  bulan Julai 2011...♥ ♥

  bulan Julai 2011...♥ ♥
  bulan Julai 2011...♥ ♥

  bulan Julai 2011...♥ ♥

  bulan Julai 2011...♥ ♥

  bulan Julai 2011...♥ ♥

  bulan Julai 2011...♥ ♥

  bulan September 2011...♥ ♥
  bulan November 2011...♥ ♥

 bulan November 2011...♥ ♥

 bulan November 2011...♥ ♥

 bulan Disember 2011...♥ ♥

  bulan Disember 2011...♥ ♥

  bulan Disember 2011...♥ ♥

  bulan Disember 2011...♥ ♥

  bulan Disember 2011...♥ ♥

  bulan Disember 2011...♥ ♥

  bulan Disember 2011...♥ ♥

 bulan Disember 2011...♥ ♥



hohohohohoho.....banyak sudaa gambar-gambar yg diupload....hehehe...nak buat macam mana kan?? dah saya ni memang hantu bergambar...hurmm okey lahhh,, saya stop kat cini dulu ok...nanti saya nk hupdate entry tok cameron highlands part 2 plak....penuh dengan gambar lagi yer....hehehe...jangan termuntah plak taw...okbai uollss...muahhhhhh....SELAMAT TAHUN BARU or HAPPY NEW YEAR...

p/s: GOODBYE 2011 & WELCOME 2012...♥ ♥

4 comments:

ZYASH said...

Selamat Tahun baru 2012, A very happy new year.. Lots of sweet memory, let's create new experience in 2012..

Terbang Bersamaku said...

~kenangan 2011 tetap tersemat dlm ingatan kn..?

selamat tahun baru 2012...=)
semoga ceria2 selalu...

SuNsHiNe said...

zyash: tenkiu...hepi new year too..hehe..=)

SuNsHiNe said...

terbang bersamaku: huhu..taw xpew,,kenangan 2011 mmg xdapat nk dilupakan..even pahit manis ttp indah utk dikenang...
selamat tahun baru 2012..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...