♥ ♥WELCOME TO MY BLOG♥ ♥

♥ ^_^ WELCOME TO MY BLOG..TENKIU SI CANTEK & SI HENSEM BCOZ JALAN-JALAN DI BLOG IEZA ^_^ ♥

Monday, 23 July 2012

"Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan Kareem"

assalamualaikum w.b.t


haiii kawan-kawan blogger sumer...lama sungguh saya x update entry...okey,,arini tak moo cot cet panjang-panjang...sebenarnya saya nak wish "SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK"..walaupun dah 3 ari berlalu tapi saya rasa masih tak lewat lagi kalau saya nk wish kan..xpelaa,,blog saya ikut suka laa kan nak wish bila..hehehehe...(jangan marah yer...gurau-gurau saja)

saya berharap sangat-sangat semoga puasa tahun nie akan membawa seribu erti & seribu rahmat dalam kehidupan saya + keluarga + keluarga bua hati saya... semoga puasa tahun nih kita semua akan berlumba-lumba mengejar kebaikan dan kebajikan..insyaAllah...semoga dipermudahkan niat baik kita semua tuh...insyaAllah....


hurmm,,bila mula puasa bermakna terpaksa berbuka puasa + bersahur berjauhan dengan keluarga...tapi naseb baek lah awal ramadhan aritu saya dengan gigih jugak balik kampung...heheheh...sekurang-kurangnya terubat lahh rindu dengan keluarga terchentaa...cewahhhh...hehehehee....


 aikkk...nak jugak tepek gambar sendiri...okey fine....hehe..sebenarnya saya nak wish sekali lagi nih..."SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK"...semoga ramadhan tahun nie akan lebih bererti bagi kita semua umat Islam di dunia ini..insyaAllah....(^__^)





wokeyyy...ni doa tok berbuka puasa...aicehhhh,,padahal doa bebuka puasa last sekali...sabar mieza sabar...awal lagi nih...heeee....atas sekali nie ada niat puasa tuk harian...yang kedua baru ada niat tok berpuasa selama sebulan..yang terakhir sekali baru ada doa tok berbuka puasa....(",)

 

^^ ...ahlan wasahlan ya Ramadhan Kareem... ^^

2 comments:

fiqah hamed said...

Salam RAMADHAN (:

Jemput join sini..hadiah AWESOME!!

http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/07/exclusive-ramadhan-giveaway-by-kiera.html

nadzirah sofia said...

selamat berpuasa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...