♥ ♥WELCOME TO MY BLOG♥ ♥

♥ ^_^ WELCOME TO MY BLOG..TENKIU SI CANTEK & SI HENSEM BCOZ JALAN-JALAN DI BLOG IEZA ^_^ ♥

Wednesday 16 May 2012

" 2 GudNewss Sudah Di Update..wiiwitttt (",) "

assalamualaikum w.b.t

haiiiiiii kawan-kawan tersayang sumer....korang sumer sihat tak arini?? grrrrrr....sebenarnya mood hepii saya tak habis-habis dari semalam wokeyyyyyyyyyyyy....alhamdulillahhhhh semalam saya dapat 2 berita gembira...alhamdulillah again!!!! ikut kan result exam saya sem 6 keluar arini...tapi tup-tup kawan-kawan mesej dah kua semalam...saya dengan rasa deborrrr gelisah tak ketahuan hala kat 7Eleven tuhh menunggu dengan penuhh kesabaran.....yelaa saya ngah keja mana bolee nak online tengok result....huhuhu..so nak tak nak saya ponnnn mintak tolong member yang cek kan...

apaa yang buatkan saya hepii sebabnya result saya naek lagi sem nih...alhamdulillah...syukur sangat-sangat ya Allah.....tenkiu Allah...walauponn result saya tak lahh segempaqqq kawan-kawan yang laenn,,tapi alhamdulillah saya dah bersyukur sangat-sangat....yelahhh dah setakat itu usaha saya...hehehee...bukan malas okeyy tapi kurang rajinn jaaaa....kikikiki.....

bila member saya dah mesej bagitahu result,,saya punya laa exsited suka sampai melompat-lompat kat dalam 7Eleven tuhh....hahahahahaa....memang hepiii sangat-sangat....pastu terus jaa kol mummy...borak-borak dengan mummy...mummy ponn suka dengan apa yang saya dapat....alhamdulillah,,,kiranya saya dah bagi hadiah yang special tok birthday mummy ari khamis nih....hehehehee....tapi hadiah laen nanti saya dengan adek2 akan beli...tapi tataw laa nak bagi ape..hurmmm..blurrr....

pastuuuu borak punya borak sekali mummy ponn bagitahu satu lagiii gudnewss kat saya...wowwww,,,double triple hepiii saya semalam...tenkiu Allah,,tenkiu mummy + ayahh....luv u all soo muchhhhhh...tapi time dapat tahu news tuhh saya belom terlompat-lompat lagi....then saya cepat-cepat mesej bua hati saya bagitahu result exam sumer...bua ati saya says tahniah sumer and puji-puji cket laaa..yelaa nak bagi cinta hati dia nie kembang semangkuk...hahahaa...tetiba jaaa bua hati saya cakap pasal newss yang mummy bagitahu saya tadi...OMG,,rupanya saya jelaa yang lambat dapat tahuu..tapiii i'm sooooo heppiiii okeyyyy...alhamdulillah,,alhamdulillah,,alhamdulillah.....



okeyyy,,now saya nak share satu lagi gudnewss...hehehehe...sebenarnya saya mewakili Jana Syaiba Collections nak buat promosi bagi bulan Mei nih..semua harga koleksi yang kami jual sumer nya dah bagi less habis...hehehhee...yelaa,,,bulan Mei kan hari Ibu,,hari Guru,,,hari Buruh...and yangggg paling penting bulan Mei birthday mummy....hehehehe....ada banyak pilihan yang boley korang sumer grab okeyyyy....sooooo jommm kiter ramai-ramai cuci-cuci mata...hehehehee....(^_____^)




tudung bawal corak gojesss hanya rm10 sahaja...jom ramai-ramai grab cepat!!!!!


























tudung bawal corak branded hanya rm12 sahaja.....sangattt berbaloi-baloiii wokeyyy..^__^















jom kawan-kawan sumer kiter cuci-cuci mata usha pashmina yang superrr comellsss...hanya rm13 sahaja..(",)















tudung bawal 3 tone hanya rm13 sahaja...semua nya super cantekkkk...jom laa apa lagii,,grab laa cepat-cepat wokeyyy....^__*












happy shopping darlinggsss!!!!!



okeyyy laaa sumerr...nie dia sumer stok-stok terbaru dari Jana Syaiba Collections...kalau korang sumer berminat nak beli,,terus sms saya okeyy...013-2220154....sesiapa yang beli lebih daripada 3 pcs akan dapat freegift....hehehehe....


jangan lupa yer kalau berminat cepat-cepat msj saya sebelum stok habiss...kalau berminat nak beli borong pon boleh...harga ponn boleh dirunding jugakk....hehehehe...


lastly saya nak wish Selamat Hari Guru buat seluruh guru-guru di dunia ini...(^___^)




1 comment:

fiQRa said...

akakkkk.. kalau mas beli banyak2, dapat murah lagi tak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...