♥ ♥WELCOME TO MY BLOG♥ ♥

♥ ^_^ WELCOME TO MY BLOG..TENKIU SI CANTEK & SI HENSEM BCOZ JALAN-JALAN DI BLOG IEZA ^_^ ♥

Wednesday 10 August 2011

Tiba-tiba Rindu Menjelma..

assalamualaikum w.b.t




hiii cayang-cayang sekalian...hehe...
nampak tak tajuk entry saya kali nih....
adushhhh....jiwang semacam plak kan??
hehehehe....kenapakah jadi seperti itu yer???








ecely saya rinduuuu sangat-sangat kat family saya...
saya rindu kat mummy...daddy...adek-adek saya....
anak buah saya yang comey kiut miut2 tuh...
aduhhhhh..siyesly rinduuu gila seyhhhhh....






saya x sabar nak balik kampung nk beraya....
hehehe...padahal baru 10 ari puasa....
lagi 2 minggu okeh baru kolej saya dapat cuti.....
saya x sabar-sabar nak lik....
nak pi beli baju raya...hehehehehe....semangat okeh!!!!




k laaa nk melepaskan rindu sat kat family saya...
nk upload pic2 mereka-mereka yang sangat saya rinduuuuuuiiii...
hehehehe.....>__<




ank buah saya yg comey okeh..hehe...miss himmm so much...


mummy & daddy....luv them sooo muchhh!!! saya sangat2 merindui mereka...:((


maa luvLy sistersssss.....


maaa broo kecik n broo besar..hehehe...


me n ma sista in law....n si comey arissa adriana...








okey laaa uolsss sumer....da settle upload pic-pic kesayangan saya...
huhuhu...saya sangat-sangat rinduuu pada mereka semua....
saya x sabar nak cutiiiiii.....
OMG, semangat teruja berjuta-juta lemon okeh....
hahahahaha....ape punya ayat daaa....


k daaa....assalamualaikum....


p/s: tenkiu coz sudi jengah belog saya....:))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...