♥ ♥WELCOME TO MY BLOG♥ ♥

♥ ^_^ WELCOME TO MY BLOG..TENKIU SI CANTEK & SI HENSEM BCOZ JALAN-JALAN DI BLOG IEZA ^_^ ♥

Monday 15 August 2011

Kisah Dongeng

assalamualaikum w.b.t

ellow kawan-kawan tersayang...
hehehe...rini korang suma bebuka apa jaa??
hurmmm..mesti sedap-sedap kan...
huhu..xsabar nk tunggu azan maghrib nih...
hehehee...cam dak kecik laa plak..haishhh...
xpelaaa...yang penting kita suma dpt bebuka sat gi...
sabar yer....=)

okey, nampak tak tajuk entry saya tuh...
haaaa....petang ni saya nk share ngan korang suma lagu yang salu saya nyanyi...
sedap kew sore saya tuh?? hahaha...lantak lahhh...ade saya kisah?
yang penting puas ati...heeeee....

okey jom kita layanzzzzz....=)


Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi
Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela
Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja
Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini
Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati
Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela
Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja
okey...da puas nyanyi x?hehe...ni ade dia punya video...
jom kita terjah...hehe...




p/s: tenkiu sudi singgah cini...selamat berbuka kawan-kawan sumer...=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...