♥ ♥WELCOME TO MY BLOG♥ ♥

♥ ^_^ WELCOME TO MY BLOG..TENKIU SI CANTEK & SI HENSEM BCOZ JALAN-JALAN DI BLOG IEZA ^_^ ♥

Friday 29 April 2011

"Khusaini noryazid nak lukis muke korang".

assalamualaikum w.b.t......
hiiii uollss sumer...wat per tuh??
salam jumaat dari saya..hehe..
cam nk berhari raya la plak yer..
heeeee....tapi betul ape..ary jumaat kan penghulu segala ary...





~~~ ni banner tok join contest nih ~~~


okeh2..now kite straight to da point okeh...
ecely saya nk try join contest yg dianjurkan oleh KHUSAINI NORYAZID nie....
hurm...bunyi cam best jew contest yg dianjur kan..coz xpernah plak
saya jumpa ag yg blogger nk wat contest lukis muka orang..
hehehe...so, ape lagi uollss jom la join sementara masih ada masa nih...
yuuuhuuuuu....okeh2...now korg KLIK SINI YER !!!!
kat situ ade link tentang contest yg dianjur kan...




okeh, saya da letak an pic yg nak dilukis oleh KHUSAINI NORYAZID nnti..
huuu...itu pon kalo la saya berjaya okeh...kalo tak berjaya x dapek la nk tolong...
mkna nye itu bukan rezeki saya laaa.....lagipun ini kali kedua saya
join contest cmnih...huhu...
nape saya pilih pic nih utk dilukis????? heeee,,,,sbb nya pic nih adalah kenangan saya
wif bffs masa kiteorang hangout sesama lepas hampir berbulan-bulan x jumpa...
dan pic nih diantara pi yg terbaekk  la kami snap...hehe...(pic dak comey)
hahahaha...msuk lif tekan sndiri...*____*


okey laa..dah panjang mengurai nih saya dok merapu...
lastly kalo ade sape2 nk join meh la KLIK SINI OKEHHH...
Tarikh tutup penyertaan pada 29/4/2011 at 23.59pm
hehehe..ade mase lagi kan?? jom pat2 meramaikan contest nih...
k daaa uollss..selamat mencuba...heeee....


p/s: tenkiu sebab sudi bace..kalo da suke klik la LIKE yer...hehe...(^_____^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...