♥ ♥WELCOME TO MY BLOG♥ ♥

♥ ^_^ WELCOME TO MY BLOG..TENKIU SI CANTEK & SI HENSEM BCOZ JALAN-JALAN DI BLOG IEZA ^_^ ♥

Saturday 5 May 2012

" Nurul & Izad + Scha & Awal ... Sweet Together "

assalamualaikum w.b.t


haiiiiii sayang-sayang sumer...hari nie kan saya sangatttttttt frust okey sebab saya tak dapat nak attend wedding besties saya kat Melaka...semalam dia nikah pon tak dapat nak datang jugak..huhu...mula-mula memang dah confirm nak datang,,tapi last minit ada hal yang tak dapat nak dielakkan,,so saya dengan berat hati terpaksa cancel plan saya nk ke Melaka...hurmmm,,,dah laa saya dah janji dengan besties saya tuh nak pi wedding dia..lagiponn saya nk jumpa kawan-kawan sekolah dulu..yelahh,,dekat 6 tahun kot ada yg tak pernah jumpa after habes sekolah..nih kira-kira wat cam mini reunion laa....huhuhu.....tapi nak wat camna kan..dah tak dew rezeki saya nak datang....redha jew lahh....hurmmm,,,ape ponnnn saya nak wish sekali lagi kat pengantin baru nih..."SELAMAT PENGANTIN BARU DEAR...SEMOGA SENTIASA BERBAHAGIA HINGGA KE SYURGA.." sorry sangat-sangat sebab tak dapat nak datang majlis ko dear..tapi ape ponn doaku sentiasa mengiringi ko.. (",)

semalam,,,tanggal 4 Mei 2012, pukul 5.35 petang dengan sekali lafaz sahaja,,besties saya nih sah menjadi isteri kepada pasangannya (Izad)...best nyerrr laa aiii tengok orang kawen-kawen nih...teruja sungguh..hehehe...okey stop daripada nak berangan jauh yer cik Mieza oiii...hehehe...study pon tak habes lagii...oke fine fine fine..hurmmm...walaupun saya tak dapat nak datang majlis nih saya dah pesan dah kat kawan-kawan yg laen tok amek pic pengantin yang super gojesss nih banyak-banyak...hehehe...yelaaa,,,nak pi sendiri dah tak dapat,,so kena lah pesan kat kawan-kawan yang laen...grrrrr....-.-


 my dear besties Nurul Janna Che Mat (",)


2-2 besties saya time skolah dulu...Dayah & Nurul Janna (Yunn)


okeyyy,,, cantek kan besties saya nih..hehehe...orang kalau dah cantek pakai ape ponn confirm lagiii meletup...nanti pas habes jew majlis resepsi dia, saya nk mintak izin wat satu entry tok besties saya nih...dulu time dia tunang saya ada wat jugak satu entry....naeb baek laaa saya datang time tunang dulu..kalau tak mesti lagi kecik ati kan..huhuhu...sorry dear,,bukan sengaja tak maww datang...sob sob sob.. :'( :'(





wokeyyyyyy....sekarang saya nak upload gambar-gambar majlis pernikahan artiss kite yang hotttt meletoppp tuh..sape lagi kalau bukan si cantik manis Scha Al - Yahya dengan pasangan yang hensem lagiiii macho Awal Ashari...hehehe...dua merpati sejoli nih pon telah selamat diijabkabulkan semalam 4 Mei 2012..sama laaa dengan besties saya and suaminya...hehehee...nanti boleh laa together-together sambut anniversary.....hahahaha....just kidding...sebenarnya saya sukaaa sangat-sangat Scha & Awal nih...memang dok tunggu pon majlis dorang nih....yelaa,,,sorang cantek and sorang lagi hensem...bila digabungkan bagaikan pinang dibelah empatbelas...hahahahaha....(^___^)

bila saya balik kerja jew pagi tadi,,cepat-cepat saya on laptop and search kat google gambar-gambar majlis nikah dorang...perghhhhhh,,,super shuweetttt laaaa...bestnyerr tengokkkkk....nie yang jiwa semakin terkinja-kinja rasa nak kawen cepat....hahahaha...okey2 saya dahh mula over and tergedikkss sekejap... >__<








 fine...jelessss....grrrr..-.- 


 canteknyerr diaaa....(",)












okeyyy fine !!! ...saya nak pengsan tengok pic-pic dorang nih...shuwett sangat2 okey...^_*


tak ada apa yang lebih menggembirakan hati kite bila seseorang yang kite sayang and cintai sepenuh hati akhirnya menjadi pasangan seumur hidup dengan ikatan perkahwinan yang sah....ape ponn saya nak ucapkan tahniah kepada pasangan mempelai Scha & Awal yangg gojess meletopp nih..semoga melayari bahtera perkahwinan dengan aman damai...tahniah jugak pada besties saya Yunn aka Nurul Janna & Izad...semoga korang berdua sentiasa berbahagia & cepat-cepat dapat anak-anak yang comey-lotey taww...hehehe....luv u alll....hehehe...


ok,,thanks....

bye (",)


credit : OH BULAN!
            ROTIKAYA
            RYANIEZ MOMENTS

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...