♥ ♥WELCOME TO MY BLOG♥ ♥

♥ ^_^ WELCOME TO MY BLOG..TENKIU SI CANTEK & SI HENSEM BCOZ JALAN-JALAN DI BLOG IEZA ^_^ ♥

Wednesday 8 February 2012

"Saya Teruja Dengannya..wiwittt.."

assalamualaikum w.b.t

selamat pagiii uollssss...hehehe....entry kali nih nak cerita sal saya pi shopping barang-barang kat Giant ari Ahad lepas...hohohohohoho...setelah saya shopping sakan baru lah saya perasan duet saya mengalir macam air terjun....lagiponn kat Giant tuh ada buat sale,,maw saya tak rambang mata....ikutkan hati maw penuh sampai melimpah ruah troli saya tuh..haha..ayat memang hiperbola betol lahh..ehh jap betol kew hiperbola??hahaha..hentam saja lah labuu....huhu..hurmm bukannya saya sengaja untuk berbelanja sakan taww,,tapi nak buat macam mana kan sebabnya barang-barang keperluan harian saya banyak sangat dah habes..disebabkan itulah saya terpaksa berbelanja sampai penuh satu troli..hahahaha...

ahahahaa,,sebenarnya ada lagi beberapa barang yg saya x cupture...bahaya..hehe..^_^

bila dah sampai kaunter saya pon terpikir banyak kali jangan laa sampai terlebih bajet saya sebabnya nak beli benda laen plak kat Guardien nanti..hehehe...bila dah beratur panjang then bayar sumer barang-barang,, saya ponnn boleh tarik nafas lega sebabnya still boleh bernafas lagi lah tengok total harga barang-barang..hehehe...

bila dah bayar sumer,, saya pon bergegas ke Guardien cepat-cepat sebelom tutup semata-mata nak beli satu produk yang semakin hangat di pasarann,,,cewahhhhhhhhh...hehehe...bila da cari-cari produk tuh akhirnya jumpa jugakkk..itu ponn tinggal dua tiga jew tawww...naseb baek saya cepat kalau tak mesti lah terlepas peluang saya nak gunakan produk tuh...

produk Cosmoderm saya..hehehe...03 natural Beige..:))


taraaaaaaa!!!!!!!!! nampak tak produk yang saya beli nih..ni lah produk Cosmoderm yang tengah hangat sekarang taww...ramai sangat dah cuba taww produk nih...kalau korang tak caya jap yer saya tunjuk kan akak-akak gojess nih..mereka nih jugak antara pengguna produk Cosmoderm nih...kalau korang nak taw lebih lanjut sal produk nih korang klik sini...

gambar-gambar nih saya ambil dari fb kak ain + kak amoii cantekk...sorry akk kite pinjam kejap..-.-


see,,,betapa cantekk nyaa akak-akak berdua nih...saya sangat2 adore dgn mereka taww...akak-akak nih jugak antara pengguna produk cosmoderm taw...lagiponn saya teruja nak try sebabnya hasilnya sangat-sangat memuaskan okeh..hurmm tak payah tengok orang lain,,tengokk akk-akk gojess dua nih cukup dah...hehehe...


okeh dahh korang sumer mesti teruja jugak kan?? so cepat-cepat dapatkan produk cosmoderm nih okeh...pasti korang takkan menyesal punya...^_^

okbaii...(",)





2 comments:

Zarith said...

lah..dia ni..kwn sy mse skola rnedah..dulu comot je..singgah2 la blog sy..blog pasal motivasi remaja dan perhubungan sosial..dselitkan dgn unsur2 humor..dlm proses preview lagi..nak dapatkan pandangan dari pembaca..sudi la singgah dn tngglkan komen..tq..ha..tadi tu tipu je..jgn caye plak..he2

SuNsHiNe said...

discrim: hehehe...okeh2,,nnti saya jalan2 blog awk k...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...