♥ ♥WELCOME TO MY BLOG♥ ♥

♥ ^_^ WELCOME TO MY BLOG..TENKIU SI CANTEK & SI HENSEM BCOZ JALAN-JALAN DI BLOG IEZA ^_^ ♥

Thursday 16 May 2013

♥ ♥ Happy Birthday Mummy ♥ ♥

Assalamualaikum w.b.t & Salam Jumaat semua ~ ~ ~




Hello koranggg....sempena di hari yang mulia nie, saya nk update laa satu entry khas untuk insan yang tersayang dalam hidup saya... chewaahhh, ayat nak bunga2 jew kau...hehehehe... insan tersebut ialah Puan Nor Hafizah Bt Hj Abu Hasan iaitu mummy saya yang terchenta lagi dikasihi...(",)


Sebenarnya arini ialah hari ulangtahun kelahiran mummy saya..senang cerita happy birthday laa..hahaha...so, kat sini saya saja nk update special wish sikit... so, kepada mummy tersayang angah nak ucapkan "Selamat Hari Lahir yg ke-46 tahun..semoga mummy sentiasa dipanjangkan umur, sentiasa dimurahkan rezeki, sentiasa diberikan kesihatan yang baek, dan juga sentiasa berada dibawah rahmatNya.. angah juga doakan semoga hubungan kekeluargaan kita sentiasa bahagia hingga ke akhir hayat.. angah sayangggg mummy sangat2." :) :)


 ME & LOVELY MUMMY
KESAYANGAN SAYA DUNIA & AKHIRAT : MUMMY & AYAH


~ HAPPY BIRTHDAY MUMMY ~

I LOVE U MUMMY..THANKS FOR EVERYTHING..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...