♥ ♥WELCOME TO MY BLOG♥ ♥

♥ ^_^ WELCOME TO MY BLOG..TENKIU SI CANTEK & SI HENSEM BCOZ JALAN-JALAN DI BLOG IEZA ^_^ ♥

Sunday 12 August 2012

" Rindu Nyerr Geng-Geng 7-Eleven...^_^"

assalamualaikum w.b.t


hellooooooooo korang-korang sumer...apa khabar yer??sumer puasa tak arini?? jangan curi-curi bukak periuk yer...heheehe... fuhhhh,,,hampir berminggu saya tak reti nak mengupdate entry blog....dah bersawang,,berhabukk and dah tumbuh bermacam-macam dah...naseb baek tak tumbuh kulat and spora..hehehee....(ayat nak over kauuu)..hurmmm,,bukan nya saya sengaja wokeyyy...harap maklum sumer...saya sangat-sangat sibukkkk bulan lepas...yelaa,, dua bulan lepas laa saya behenti keja 7Eleven tuh.... lepas tuh jugak laa saya masuk daftar semester baru....bila dah masuk final year,,macam-macam nak kena settle kan...grrrrr..stress!!

hurmmm,,,actually banyakkkkk sangat story mory yang saya nak sharing dengan korang sumer....tapi masa tak mengizinkan saya tok mengadap lappy 24jam jew...so, dengan itu saya hanya kumpul jew bahan-bahan nak update entry nanti....aceceecceehhh, bajettt jew saya ni kan...macam lah ada orang terhegeh-hegeh nak baca entry saya...tapi kannnnn,,,ada saya kisah?? hehehehehe....apa yang penting saya tak kacau hidup orang...hehehee...^_^

sebenarnya saya rinduuuuu sangat nak update blog cam dulu-dulu...bila dah tinggal sekejap update entry nih jadi cam blurr plak...tataw nak mula mengarang entry macam mana...padahal banyak sangat nak share..tak pelah,, slow-slow mengarang + menternak idea....hehehehe....

 saya seorang pekerja 7Eleven....dulu laaa...hihihi...^_^


korangg,,sebenarnya saya just nak tunjuk kat korang sumer gambar-gambar time saya wat part time 3 bulan kat 7Eeleven nih....best taww keja kat situ...saya happy sangat dapat kenal dengan dorang sumer...dorang sporting abes...ley bawak berbincang,,ley bawak bergurau...senang citer dorang boleh sekepala dengan saya...tu yang best...lepas tuh dapat pulak Store Manager yang sporting....memang terbaekkkkk laa...hehehe...tapi kannn,,bila datang angin kus-kus dia,,naseb laaa....hahahaa...sumer dia nk marah...tapi standard laa kan,, kalo dah salah confirm kena marah....bak kata pepatah,,sendiri buat,,sendiri tanggung maa...huuuu...



nie jadual kerja saya dari bulan Mac till May...bulan Jun x sempat nak capture sebab saya kerja seminggu saja dong...hehehe...



bila keja tak tentu masa nie, saya dapat tengok pelbagai ragam orang...ada yang okey and ada yang kerekkk gila....fuhhhh naseb baek laaa korang tuh customer,,kalo tak dah lama saya uli-uli buat cekodok...hehehee....bila dah bercampur dengan ramai orang, dapat ramai kawan...ada vendor-vendor yang sporting,,ley buat kawan...ada yang jenis serius,,,takut aye...kikikiki....

part yang paling tak syok keja 7Eleven nih time duet shot....wowowowwow,,,maw menanges terduduk taww....saya paling banyak shot rm50 selepuk...perghhhhh,,nak pitam sekejap....mana tak nya, dah laa saya baru masuk keja dalam 2 minggu kot...sekali shot kat topup,,menanges air mata darah ponnn tak berguna...cewahhhh,,hihihihi.....nak tak nak memang saya kena ganti laaa...hishhhh,,,terbang rm50 saya...kalau tak dah boleh buat duet poket tok seminggu lebih...huhuhuhu....

 ni laaa contoh yg tak perlu dicontohi..grrrr...terbang rm50 ku... so sad...;'(

lepas jew dari kejadian sadis tu saya teramat-amat berhati-hati...sebab tak maw kejadian sama berulang kembali...hihihihi....lucu pon ada gak rasa time tu tapi nak wat macam mana,,saya sendiri yang cuai...so itu sumer pengajaran tok diri saya sendiri....kan kan kannnnn....kalau rasa diri tuh kaya tak pelah....nie makan pon berjimat cermat...hahaha....

 pejam celik, pejam celik kejap jew dah 3 bulan saya bekerja di situ...ari kedua terakhir kat situ kami ponn wat laa jamuan kecik-kecik jew...yelaa,,saja-saja tok wat kenangan sepanjang saya bekerja kat 7Eleven tuh...kebetulan time tuh memang turn saya keja malam..so memang terbaekkk laa wat makan-makan....tapi lepas kenyang perut sumer,,,adoiii mata pon layu....kikikikiki....

 haiyoooo,,,bulan-bulan posa nie tengok makanan memang sangat mencabar keimanan...grrrrr...-.-


 si kecik nina & fariza

 nina, fariza & saya...

 nina, kak fatihah & fariza





 adushhhh,,makanan lagii...sabar mieza sabar....:0

 kak fatihah, nina, fariza, ain & me...


nie laa heroin-heroin 7Eleven tuh...sumer comey-comey belaka kan?? hahahaha....nak jugak kena puji...lalalala...tapi ape ponnn,,dorang sumer memang the best woooo...even sekarang saya dah stop keja kat citu,,tapi kami still keep in touch lagi....sayangggg kat korang sumer...muahmuahhhh....^_^

1 comment:

IFA Athirah said...

aiyoyo..cmne blh trbang rm50

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...